بــهــتــریــن...







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شب تنهایی من

 هیچکس با من نیست !…

 

مانده ام تا به چه اندیشه کنم…

 

 

مانده ام در قفس تنهایی…

 

 

در قفس میخوانم…

 

 

چه غریبانه شبی ست…

 

 

شب تنهایی من!…

 

 


 

 

 

سهراب :

 

 

گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی…..

 

 

گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی…..

 

 

گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی…..

 

 

او نه چشم های خیس و شسته ام را

نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید

فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت :

دیوانه باران زده



نظرات شما عزیزان:

ViDa
ساعت1:41---29 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط جاوید.. در 11:23 | |